Доставка и връщане

Как се доставят поръчките ?

convector.bg доставя стоките, поръчани от Вас с куриерска фирма Спиди или Еконт. Поръчката Ви може да бъде доставена до всяка точка в България до поискване в офис на куриера или Ваш точен адрес.

Каква е цената на доставката ?

Доставката до офис на Спиди е безплатна за продукти с редовна цена над 150 лева, а за промоционални продукти и ако предпочитате доставка с Еконт или до точен адрес, таксата за доставка е споделена (начисляваме Ви доставка в зависимост от вида на стоката, а ние заплащаме разликата над тази сума към куриерската фирма или си поделяме разходите поравно). За финални разпродажби, изплащане без оскъпяване или много тежки продукти, доставката е за Ваша сметка, като ще предложим най-изгодния транспорт за Вас или Вие ще изберете куриер. След като обработим поръчката Ви ще се свържем с Вас за всички подробности около доставката.

Удобни за Вас офиси на Спиди или Еконт може да откриете тук:
<a href=“https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices“>Офиси на Спиди</a>
<a href=“https://www.econt.com/find-office“>Офиси на Еконт</a>

Наличност

Магазин convector.bg не гарантира наличността на стоката към момента на приключване на поръчката Ви! Ще се свържем с Вас своевременно за потвърждаване на наличност и други уточнения!

Какъв е срокът за обработка и доставка ?

Поръчките, направени до 13:00 часа се обработват на същия ден като най-често пристигат до Вас на следващия ден или в рамките на два работни дни. Поръчките, направени след 13:00 часа се обработват на следващия работен ден. Всички поръчки направени в събота и неделя се обработват в понеделник. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

По време на черен петък (black friday) или празници е възможно непредвидено и независещо от нас забавяне на доставките, поради натовареността на куриерските фирми.

Какво ще получите ?

Магазин convector.bg предлага само маркови стоки директно от вносителите за България. Дългогодишният опит ни накара да потърсим най-доброто за своите клиенти. За Ваше удобство създадохме този онлайн магазин. Стремим се продуктите, които получавате да отговарят на очакванията Ви.

Преглед на стоката. Рекламации.

При получаването на стоката от куриерска фирма Спиди или Еконт, клиентът е длъжен да я прегледа (винаги добавяме опция преглед) и в случай, че констатира явни недостатъци, или липсата на някой от придружаващите я аксесоари, незабавно да информира лицето извършващо доставката (куриерът) и да се състави и подпише протокол. Ако клиентът не направи това, вещта се смята за одобрена, като той губи правото по – късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари, разлика в цвета или материалите, и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по отредените в чл.55 от правила на ЗЗП.
Въпреки, че подобни случаи са рядкост, за да сме коректни с Вас, онлайн магазин convector.bg Ви съветва внимателно да прегледате стоката при получаване.
За по подробна информация, моля прочетете общите ни условия по-долу.

Отказ от закупена стока

Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни, считано от датата, на която потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките или датата, на която потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на последната стока.
За да упражни правото си на отказ, потребителят следва да уведоми convector.bg за имената си, географския си адрес и ако има такива, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща). Потребителят можете да използва приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително:

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

До:
ОВЪРТРЕЙДИНГ ЕООД
гр.Варна, ул. “Карамфил” 34,
Тел: 0888630055
email: sales@overtrading.bg

С настоящото уведомявам/уведомяваме, че се отказвам/отказваме от сключения от мен/нас договор за поръчка на следните стоки/за предоставяне на следната услуга:

– Наименование на стоката/стоките:
– Поръчано на/Получено на:
– Име на потребителя/ите:
– Адрес на потребителя/ите:
– Подпис на потребителя/ите:
(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
– Дата:

За да бъде спазен срока за отказ от договора, е достатъчно потребителят да изпрати съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.
В случай, че потребителят се откаже от договора, convector.bg ще възстанови всички плащания, които е получил (с изключение на транспортни разходи и допълнителни разходи, свързани с избран от потребителя начин на доставка), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която потребителят информира convector.bg за неговото решение за отказ от договора. convector.bg ще извърши възстановяването само по банкова или картова сметка на клиента.
convector.bg има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Потребителят следва да изпрати на convector.bg или да върне обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който потребителят е информирал convector.bg за отказа си от договора.
Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките на convector.bg преди изтичането на 14-дневния срок.
Потребителят следва да поеме преките разходи по връщане на стоката.
Потребителят отговаря единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания. convector.bg запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.
Преди да извършите, каквито и да е действия свързани с връщане на стока, изчакайте наш консултант да се свърже с Вас за да уточните адрес за връщане и други подробности.

Платформа за решаване на потребителски спорове на Европейската комисия

Вижте тук: http://ec.europa.eu/consumers/odr

към началото